مشاوره رابط کاربری
لازم و ضروری ...!
مشاوره تجربه مشتری (CX)

CX یا Customer Experience که در فارسی به آن تجربه مشتری می گویند. تجربه مشتری بیشتر برای سایت های فروشگاهی کاربرد دارد. این نوع تجربه کمک می کند تا روند فرآیند خرید مشتری از سایت های فروشگاهی بسیار لذت بخش تر و بهتر شود.

مشاوره تجربه مشتری (CX) ایران رادا با توجه به نیاز بیزینس و موضوع تهیه، تنظیم و ارائه می شود. این مشاوره به سه صورت اینترنتی، تلفنی و حضوری می تواند ارائه گردد. میزان استفاده از ساعات مشاوره به صورت شناور درماه متغییر است و بسته به کارفرما میتوان از آن یکجا استفاده نمود یا آن را تقسیم بندی نمود. ایران رادا حامی کسب وکار شماست.

پلن های مشاوره تجربه مشتری
مشاوره تجربه مشتری به چهار روش ارائه می شود : حضوری، تلفنی، چت آنلاین و تیکت.

جهت اطلاعات بیشترو  سفارش سرویس، از طریق باکس روبه رو اقدام کنید.

واتساپ

کارشناس ۲

ارتباط
واتساپ

کارشناس ۴

ارتباط
واتساپ

کارشناس ۱

ارتباط
واتساپ

کارشناس ۳

ارتباط
ارتباط با کارشناس

قبل از اقدام به خرید، در صورت داشتن هر گونه سوال درباره این سرویس می توانید از طریق راه های ارتباطی رو به رو با کارشناس ارتباط برقرار فرمایید. ارتباط با کارشناس می تواند : 

  • مناسب ترین پکیج و سرویس را متناسب با سایت و اطلاعات کسب وکار به شما معرفی کند.
  • به سوالات قبل از خرید شما درباره این سرویس پاسخگو باشد.
  • در صورت وجود هرگونه مشکل در روند خرید، کارشناسان به شما کمک خواهند کرد.
خدمات مشاوره تجربه مشتری ایران رادا

مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی

تیکت

مشاوره آنلاین